Faiz Perspective

WHENEVER WE FAILS TO DO SOMETHING,THOUGHT, THAT IF SUCCESS IS 100 STEPS AWAY FROM US.
THEN WE SHOULD BE HAPPY THAT NOW WE HAVE TO TAKE ONLY 99 STEPS MORE.

Sunday, July 3, 2011

Sugar Glider Sangat Interesting

Assalamualaikum

photo

Hello fellow friends and non-friends.

Actually aku baru je tengok Majalah3, and keluar pula cerita pasal sugar glider ni. Kebetulan sebelum tu aku jumpa la abag seorang ni dekat pasal letak binatang dekat bahu dia. Perghh it what i can say. Cute je, jinak and manja pula tu. Nama nya sugar glider sebab binatang ni memang sangat suka pada sweet things.









Itu lah a few gambar yang aku curi, dalam istilah baik nya. Pinjam. Semua gambar ni redirect ke page asal nya okay. Maybe someday aku nak beli binatang ni. Maybe untuk anak aku nanti. HAHA. Yela, now nak jaga diri pon susah, nanti dah biasa jaga anak kan. Setakat binatang ni, no hal lah.




1 comment:

  1. hahha , kelakar2! huhu . ku pun de tgk gak mjalah 3 smlm .. serius comel :) ko teringin ke na bela sgr glider nii ??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...