Faiz Perspective

WHENEVER WE FAILS TO DO SOMETHING,THOUGHT, THAT IF SUCCESS IS 100 STEPS AWAY FROM US.
THEN WE SHOULD BE HAPPY THAT NOW WE HAVE TO TAKE ONLY 99 STEPS MORE.

Friday, August 5, 2011

Perlukah Aku Update Blog ? Useless Kalau Orang Tak Baca

Assalamualaikum


Kaifa haluka ya akhi wa ukhti.
Apa khabar abang dan kakak oi.

Actually for those yang follow blog aku memang tahu lah yang aku dah lama tak update blog kan. Sebab nya aku tak tahu la ramai ke yang minat dengan penulisan aku. Sebab nya aku rasa aku ni bukan nya berbakat pon dalam menggunakan ayat ni. Walaupun aku ada banyak idea nak share, useless kan kalau tak ada orang nak baca,



Post kali ni aku nak buat brief je nak tahu la ada lagi kah yang menanti post baru dari aku.
 Err, kalau la ade tick je dekat reaction tu. Okay, sayonara.

Selamat Berpuasa =)

2 comments:

  1. perlu... sape kata useless??? ur post sebelum2 ni ok what... nice, suka baca, ada pengajaran.. so, teruskan... =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...