Faiz Perspective

WHENEVER WE FAILS TO DO SOMETHING,THOUGHT, THAT IF SUCCESS IS 100 STEPS AWAY FROM US.
THEN WE SHOULD BE HAPPY THAT NOW WE HAVE TO TAKE ONLY 99 STEPS MORE.

Wednesday, June 15, 2011

Akhirnya Sempurna (Tawakkal)

Assalamualaikum


Hello friends and best best friends.

Baru ni 10 Jun, aku dikhabarkan dengan berita gembira. Yang aku dapat tawaran masuk USM. Tapi dulu masa isi UPU aku memang dah plan nak tolak USM, sebab aku nak masuk UTM ambil kos Kejututeraan Kimia. And then pulak aku dapat ko sKej Awam dekat USM. Mula Mula memang aku malas nak ambil tahu sangat, tapi last few days aku memang dah sangat serabot ! I mean memang mandi tak basah, makan tak kenyang. Ala ala orang bercinta la. Aku rasa maybe korang pon perasan sebab aku tak ada post new entry kan, aku kalau boleh memang nak post new entry everyday.

At last aku fikir masak masak, tengok pon kawan aku majoriti dah accept masuk USM. Kawan-kawan, lecturer, and cikgu pon dah bagi nasihat. Trillion terima kasih ye pada korang. So dengan hati terbuka aku pon accept la tawaran masuk USM tu. Yes, aku masuk USM. Aku tahu maybe tak berapa nak bagus tulis cerita pasal diri aku dekat blog ni. Yela, ni bukan nya diari aku. Tapi blog aku kan. Whatever la. Aku sangat berharap yang pilihan ni adalah pilihan terbaik bagi aku. Jalan sebenar untuk aku terus berjuang.


Maka, aku harap sangat pilihan aku ni adalah pilihan terbaik. 
Hope so la.

see you soon

no heart feeling ye UTM students

Emm, duduk utara lagi la nampak nya aku. Entah entah dapat anak mami apa. HAHA. Tengok lah macam mana nanti.
Okey.
Till next time aku cerita pula macam mana life in USM.
Doakan aku yang terbaik okey, cita-cita besar, nak sampai dapat PhD. lalala~

2 comments:

  1. gud luck kat sna yer faiz..
    jga diri...blaja rajin2...
    insyaAllah..PHd tu^^

    ReplyDelete
  2. thanks, i'll try my best. HAHA. harapan la, insyaAllah boleh dpat

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...