Faiz Perspective

WHENEVER WE FAILS TO DO SOMETHING,THOUGHT, THAT IF SUCCESS IS 100 STEPS AWAY FROM US.
THEN WE SHOULD BE HAPPY THAT NOW WE HAVE TO TAKE ONLY 99 STEPS MORE.

Monday, June 13, 2011

Kisah Benar : Kami Kaki Blogging

Assalamualaikum



Hello contestants and backlinkers.

Hye you guys, boys and girls. Apa khabar u'all, hope korang berada dalam keadaan yang sangat sangat sihat, supaya boleh visit blog aku selalu.
Okey okey, walaupun aku tulis tajuk nya kisah benar tapi aku bukan nak ber kisah kisah pon. Aku ni mana la nak pandai buat kisah ni. Lagi-lagi kisah benar, aku kan suka merepek. But it's true that i'm kaki blogging. The true story kan, aku nak cer citer pasal contest Kami Kaki Blogging. Aku banyak dapat backlink dari member pasal contest ni. So, tak nak kecewa kan mereka mereka tu, so buat la jugak. HAHA


  • buat satu entry mengenai contest ni
  • linkkan kepada blog saya
-kata kata penyelaras contest

Antara syarat nya untuk memasuki (memenangi) contest ni adalah dengan men-tag 3 blogger yang lain.


It doesn't meant that nama korang korang tak disebut/ disenaraikan korang tak boleh masuk.
Kalau ada masalah ke apa, boleh la komen komen kat bawah tu ye. Kalau aku menang, aku kongsi hadiah. Well, aku memang pemurah, memang keturunan aku la, tak boleh nak buat apa.

Mari mari kita join contest yang pelik lagi menarik. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...